nedelja, 22. december 2013

Preobrat v medijih - dobre novice v glavni vlogi

Polno dobrih zgodb
Ta vikend se je dalo prebrati veliko pozitivnega. V sobotnem časniku Delo je bila posebna priloga namenjena Podjetniškim zvezdam - podjetjem, ki vlivajo optimizem. Žurnal pa se je za vikend "preoblekel" v prinašalca dobrih novic in vsebine namesto s tajkuni, korupcijo, škandali in kriminalom, raje zapolnil z zmagovalci, zgledi, prebojniki ... Prav nenavadno. Če je do nedavna veljalo, da je samo slaba novica dobra novica, se je trend očitno začel obračati. Tudi dobre novice imajo svoje bralce, svoje občinstvo. Super! Ko smo pred nekaj več kot dvema letoma s takratno uredniško in vodstveno ekipo na Delu hkrati s preoblikovanjem časopisa uvedli tudi rubriko "Dobro jutro", ki na naslovnici vsak dan prinaša pozitivno
zgodbo, se je to zdelo na meji pregrešnosti. Številni novinarji so idejo 
ocenili kot "kičasto", skorajda neprofesionalno. Bralci pa so se nanjo izrazito naklonjeno odzvali in jo hitro posvojili. Čas gre naprej in na srečo tudi prezgodaj rojene ideje in pogledi, razširijo svoj življenjski prostor. Kar se je zdelo naivno, se izkaže za utemeljeno. Podobno je bilo s projektom Delo 2020. Pobuda, da se v uredništvu zberejo nosilci sprememb in v družbi prepoznajo trende, priložnosti, ki lahko Slovenijo vodijo v smeri razvoja prostora, kjer se bo dalo ustvarjati in kakovostno bivati, je bila sprva za uredništvo "problem", sčasoma pa je prerasla v "Revolt" in okrepila svojo vlogo tako v samem uredništvu kot v širšem v prostoru. 
Naj bo zgledov dobrih praks in uspešnih ljudi v medijskem prostoru še več. Ne le pred Božičem, celo leto. Kot že večkrat rečeno - v Sloveniji je živahno in pisano. Veliko iskrivih, drznih, podjetnih, ustvarjalnih, modrih ljudi živi in deluje tako, da smo nanje lahko ponosni in da se od njih lahko učimo doma in po svetu. Ponavadi jim tujina prisluhne prej. Mogoče pa bo za tiste, ki si upajo izstopati iz povprečja, počasi le več prostora tudi doma.