ponedeljek, 25. november 2013

Pritisk narašča od vsega dobrega kar lahko zaneti preskok na nove frekvence kakovostnega bivanja


Socialno podjetništvo (https://www.youtube.com/watch?v=yGXKSZtdaeE), razvojna strategija Steirisches Vulkanland, podporna okolja za mlada podjetja - trije dogodki iz mojega koledarja v tednu dni. Vsega je dovolj. Iniciativ, pobud, entuziazma, energije, projektov, dogodkov, dobrih praks. Če naj obvelja pregovor, da dobrih stvari ni nikoli preveč, je prišel čas, da stopimo še bolj skupaj. Osredotočimo se na najboljše, kar vsak od nas lahko prispeva, da iz kompleksnosti ne bomo zatavali v kompliciranost. Povezujmo se tako, da bo dobro še boljše. Ne ustvarjajmo novih formalnih struktur, združenj, kongresov - krepimo zdrava jedra in jih plemenitimo, vključujmo, sodelujmo. Ključ ni v ustvarjanju novega in novega. Ključ je v sestavljanju dobrega v še boljše, v povečevanju prepoznavnosti edinstvenosti, v soustvarjanju zgodbe s skupnim imenovalcem. Je Slovenija lahko vzorčni primer dežele z integralnim zelenim gospodarstvom? Vprašanje je danes zastavila dr. Darja Piciga, ko smo se sestali

na temo priprave Nacionalnega foruma socialnega podjetništva 2013 z naslovom: Investirajmo v neizkoroščene potenciale Slovenije. http://fsp.si/nacionalni-forum-socialnega-podjetnistva-2013-investirajmo-v-neizkoriscene-potenciale-slovenije
Dogodek, na katerem bo 2. decembra v Ljubljani predstavljena polna malha odličnih praks na področju socialnega podjetništva, ki so lahko za zgled in navdih vsakomur, ki se mu zdi, da se je znašel v slepi ulici in ne vidi načina, kako se dostojno preživljati in vključevati v družbo. Samooskrba, kooperative, co-working, crowdfounding, zadružništvo, medgeneracijsko povezovanje - vse to je v Sloveniji živo, živahno, razvijajoče. Lahko tarnamo nad državo, zakonodajo, lahko pa se drug od drugega učimo, se povezujemo z zdravim delom gospodarske in znanstvene sfere ter sooblikujemo nove in nove uspešne zgodbe. 
Danes popoldne v Srcu Slovenije gostimo izjemnega gosta, dr. Christiana Krotschecka, ki je s sistematičnim pristopom postavil razvojno strategijo in soustvaril blagovno znamko "Steirisches Vulkanland“, ki uspešno povezuje 79 občin ter ustvarja nova delovna mesta, dviguje dodano vrednost in umešča regijo na 2. mesto okolij z najvišjo kakovostjo bivanja v Avstriji. Znamka Srce Slovenije sledi sorodnim vodilom in v sedmih letih obstoja dosega opazne rezultate, na katerih velja graditi naprej. 
V sredo, 27. novembra ob 13. uri pa se bomo v Kamniku družili na temo podpornih okolij za mlada podjetja in soočali v danih razmerah doseženo s tistim, kar so dosegli v drugih državah in kar bi lahko nadgradili v domačih okoljih ob večji podpori in povezanosti različnih deležnikov. Vabilo najdete na spletu:
http://www.kamnik.si/resources/files/doc/Vabilo_okrogla_miza_27_11_2013.pdf To so zgolj utrinki iz moje bere tega tedna. Brbota in se iskri še marsikje, marsikaj. Zato še enkrat poziv - povežimo iniciative in sestavimo dogodke. Morda je že čas, da se srečamo manjkrat, pa takrat naredimo več. V razmislek.